Към съдържанието
  • За нас
  • За реклама
  • За автори
  • Етични норми
  • Контакти
  • Политика GDPR
    Количка 0
    Facebook
    GPNews
    • Начало
    • ИзданияРазширяване
      • 2025
      • 2020 – 2024Разширяване
        • 2024
        • 2023
        • 2022
        • 2021
        • 2020
      • 2015 – 2019Разширяване
        • 2019
        • 2018
        • 2017
        • 2016
        • 2015
      • 2010 – 2014Разширяване
        • 2014
        • 2013
        • 2012
        • 2011
        • 2010
      • 2005 – 2009Разширяване
        • 2009
        • 2008
        • 2007
        • 2006
        • 2005
      • 2000 – 2004Разширяване
        • 2004
        • 2003
        • 2002
        • 2001
        • 2000
    • СъбитияРазширяване
      • Предстоящи събития
      • Конгресен календар
    • Новини
    • СтатииРазширяване
      • АГ и неонатология
      • Алергология
      • В света на вирусите
      • Гастроентерология
      • Дерматология и козметика
      • Ендокринология
      • Кардиология
      • Неврология и психиатрия
      • Онкология
      • Офталмология
      • Педиатрия
      • Ревматология и ставни заболявания
      • Тест по клиничен случай
      • УНГ и белодробни болести
      • Урология и нефрология
      • Хранене, диететика, метаболизъм
      • Нашето интервю
      • Природата учи
      • Историята учи
      • Други
    • Абонамент
    Количка 0
    Facebook

      GPNews
      ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
      • На първо четене: Частните болници да провеждат обществени поръчки за лекарства
      • Според анализ на БАПЗГ: Два пъти по-малко от необходимото са медсестрите в болниците ни
      • Ваксина срещу херпес зостер намалява риска от сърдечни заболявания с 8 години
      • Лекари убийци в България няма: БЛС за починалите деца от Пловдив и Ботевград
      • 5 май – Световен ден на хигиената на ръцете
      В къщи / Новини / Едва 31% от работодателите не ползват визуализации в битката за кадри

      Едва 31% от работодателите не ползват визуализации в битката за кадри

      отGP News публикувано на 14.10.201913.09.2022 Новини
      визуализации в битката за кадри

      Едва 31% от обявите за работа в България са без илюстрации, а 69% от обявите за работа във всички сектори са съпроводени с някаква специфична визуализация при публикуването. Най-често се използват снимки, инфографики, комбинации от графични елементи, дори анимации. Данните са от проучване на студиото за съдържание и визуализации InfoGraffiti, което анализира близо 43 000 обяви за работа у нас в 26 сектора на икономиката за периода юли – септември 2019 г.

      Войната за таланти обхваща почти всички сектори на бизнеса и на първия етап се води за спечелване на вниманието на кандидатите. Секторите с най-голям брой визуализирани обяви са мениджмънт и бизнес развитие (87%), административни и офис дейности (83%) и инженерни и технически дейности (89%). Секторите реклама (73%) и информационни технологии (69%) са съответно на седмо и осмо място по брой визуализирани обяви. Най-малко визуализирани обяви се ползват в секторите застраховане (36%), недвижими имоти (37%), архитектура и строителство (47%). Скептични относно необходимостта от визуални обяви са и секторите фармация и здравеопазване и банковия сектор.

      Специалистите по визуални комуникации съветват да се избягват баналните снимки от безплатни банки и да се залага на визии, които показват специфични характеристики на обявата и на самата позиция. Вместо стандартните усмихнати модели в изкуствена офис-среда е по-добре да се покажат реални кадри от офис пространството, моменти от живота на екипа или забавни илюстрации, които показват спецификите и ценностите на компанията. Използването на реални снимки на служители и техни цитати и коментари е също добра и работеща практика.

      Upper dyspeptic syndrome ad

      „Използването на визуализизации в обявите е тенденция, която все повече компании ще започнат да следват. Кандидатите са претоварени с текстова информация, затова е важно компаниите да прилагат иновативни подходи за привличането и задържането на тяхното внимание и за атрактивно представяне на съдъражанието на обявите си за работа. В стратегията ни за изграждане на работодателската марка отдавна използваме визуалната комуникация. Залагаме не само на визуални обяви, но дори на видео-обяви и на извеждане на преден план на служителите, с които се гордеем. Увеличихме екипа си с 51% само за една година и ще продължим да инвестираме както в хората, така и в представянето си като предпочитан работодател в ИТ сектора.“ споделя Ива Николова, мениджър човешки ресурси в DHL Enterprise Software Solutions.

      Живеем във време на постоянна информационна претовареност. Аудиторията няма време, капацитет или мотивация да чете задълбочено. Потребителите изискват визуално съдържание, привличащо вниманието, което бързо ги насочва към действие. Така възниква необходимостта комуникационните специалисти да започнат да използват визуална информация. Според американският психолог Ричард Майер в сравнение с текста, текстът, подкрепен с изображения, подобрява разбирането с до 89%. Освен това визуалното интерактивно съдържание увеличава с 70% конверсиите – ангажирането на потребителите или т.нар. “conversion rate” според платформата за маркетингови изследвания Demand Metric.

      OCOLUT BANNER
      LIPIBOR BANNER
      OCOLUT BANNER
      LIPIBOR BANNER

      Навигация

      Предишна Предишна
      Откриха изложба посветена на донорството
      СледващаПродължаване
      Отбелязвяме Европейския ден на донорството
      Търсене
      Имунобор стик сашета
      Lekzema Banner
      Psoralek Banner
      GinGira Banner
      hemorid
      fb like

      За нас

      Списание GPNews
      Връстник на GP практиката у нас
      Единственото специализирано издание за общопрактикуващи лекари
      12 месечни книжки на жизненоважни за практиката ви теми

      Меню

      • Начало
      • За нас
      • Контакти

      Информация

      • За автори
      • Етични норми
      • За реклама

      Copyright © 2025 GPNews. Всички права запазени.

      Уеб дизайн и SEO от Трибест

      • ПОЛИТИКА GDPR
      Плъзгане нагоре
      • Начало
      • Издания
        • 2025
        • 2020 – 2024
          • 2024
          • 2023
          • 2022
          • 2021
          • 2020
        • 2015 – 2019
          • 2019
          • 2018
          • 2017
          • 2016
          • 2015
        • 2010 – 2014
          • 2014
          • 2013
          • 2012
          • 2011
          • 2010
        • 2005 – 2009
          • 2009
          • 2008
          • 2007
          • 2006
          • 2005
        • 2000 – 2004
          • 2004
          • 2003
          • 2002
          • 2001
          • 2000
      • Събития
        • Предстоящи събития
        • Конгресен календар
      • Новини
      • Статии
        • АГ и неонатология
        • Алергология
        • В света на вирусите
        • Гастроентерология
        • Дерматология и козметика
        • Ендокринология
        • Кардиология
        • Неврология и психиатрия
        • Онкология
        • Офталмология
        • Педиатрия
        • Ревматология и ставни заболявания
        • Тест по клиничен случай
        • УНГ и белодробни болести
        • Урология и нефрология
        • Хранене, диететика, метаболизъм
        • Нашето интервю
        • Природата учи
        • Историята учи
        • Други
      • Абонамент
      • За нас
      • За реклама
      • За автори
      • Етични норми
      • Контакти
      • Политика GDPR
      Търсене