А1 дари безвъзмездно на лечебното заведение средствата, необходими за закупуване на пет дихателни апарата, за да помогне на университетска болница „Александровска“ при лечението на болни от COVID-19. Очаква се новото оборудване да пристигне в лечебното заведение в рамките на три седмици. Стойността на дарението надвишава 220 000 лева, а дихателните апарати ще останат собственост на здравното заведение след края на пандемията от коронавирус и ще се използват за лечението на пациенти с респираторни и други заболявания.
„Благодарим на А1, че ни помага в битката за справяне с пандемията COVID-19. В момента целият свят се намира в трудна ситуация и всяка подкрепа е добре дошла. Очакваме петте дихателни апарата, които ще закупим с дарението, да пристигнат до няколко седмици. Те ще ни позволяват да предложим по-добри грижи за нашите пациенти и в крайна сметка ще спасяват човешки животи, както по време на настоящата пандемия, така и след нейния край“, добави проф. д-р Костадин Ангелов, дм, изпълнителен директор на УМБАЛ „Александровска“.
Дихателните апарати са последното поколение, представени преди броени седмици и са специално разработени за грижи за критично болни пациенти от всички възрасти – от новородени до възрастни хора.
За А1 превенцията също е много важна. Затова е важно да се избягват всякакви излизания, които не са от първа необходимост. Стоенето вкъщи за продължително време носи предизвикателства само по себе си. Затова А1 направи жест към клиентите ни на ТВ услуга, предоставяйки им безплатно над 200 ТВ канала. От 18 март пък, абонатите на мобилна услуга ще получат 10 000 МВ бонус, с който да браузват в мрежата, без да напускат комфорта на своя дом.
А1 ще продължи да следи ситуацията и да подпомага както своите клиенти, така и институциите в страната в ограничаването на COVID-19 и лечението на засегнатите. Междувременно от компанията напомнят на клиентите си да избягват излишните рискове и да се възползват от възможностите на новите технологии, за да помогнат в овладяването на риска от инфекция с коронавирус и сезонната грипна епидемия. Практически всички услуги, които компанията предлага на своите клиенти, могат да бъдат осигурени и онлайн. Каналите за самообслужване на компанията са лесни и удобни за употреба, и дават възможност на потребителите да ограничат излизанията и ненужното излагане на риск.
Сметките могат да бъдат платени лесно и удобно през приложението Моят А1, както и онлайн на А1.bg. Освен че елиминира риска от предаване на болести по въздушно-капков път, подобно решение би спестило и много време в дългосрочен план. Мобилното приложение на Моят А1 позволява на клиентите да управляват всичките си услуги. С него те могат да следят текущото си потребление, да добавят допълнителни пакети, да проверят фактурите си, да плащат сметките си и дори да получават персонални оферти.
Клиентите, които имат нужда от консултация с представител на А1, могат да се свържат и с видео обаждане, което премахва нуждата от физическо посещение в магазин. От 10:00 до 19:00 часа, всеки работен ден, специалисти на А1 са на линия, за да съдействат. При нужда от съдействие с технически проблем, от А1 препоръчват използването на услугата А1 Видео помощник.