Брой 2/2020
И. Тодоров, административен директор
САГБАЛ „Д-р Щерев“ – София
Съгласно стандарт ISO 9000:2005 терминът удовлетвореност се дефинира като „Възприятие на клиента до равнището, до което са изпълнени неговите изисквания“. Въпреки широката му използваемост и признаването на неговата важност за подобряване цялостното представяне на едно лечебно заведение, в литературата все още няма единна дефиниция на понятието пациентска удовлетвореност.
Настоящата статия представя кратък анализ и оценка на факторите и характеристиките на удовлетвореността на пациентите в една специализирана акушеро-гинекологична болница за активно лечение. Анализът се основава на резюмиране на данните и проблематизиране върху резултатите от собствено проучване чрез провеждане на писмена анкети сред пациентите на Медицински комплекс „Д-р Щерев“.