Използване на изкуствен интелект (AI) и съвременните платформи за дигитален маркетинг за подобряване на ежедневната комуникация и удовлетвореността на пациентите на АГ болница

Използване на изкуствен интелект (AI) и съвременните платформи за дигитален маркетинг за подобряване на ежедневната комуникация и удовлетвореността на пациентите на АГ болница
468×60 – top

Брой 2/2021

И. Тодоров
Административен директор на Медицински комплекс „Д-р Щерев“ – София

В настоящата статия се описва опитът на Медицински комплекс „Д-р Щерев“ при използването на съвременните дигитални платформи за различни нива на комуникация с пациентите на лечебното заведение като внедряването на модерна платформа за CMS (система за управление на съдържанието на интернет страници) и дигитален маркетинг и на чатбот (софтуерно решение, което имитира разговор с реален човек, като отговаря на най-често задаваните въпроси чрез различни форми на комуникация като текст, видео, снимки, линкове и други елементи на общуването, автоматизира резервации, въпросници, анкети и други форми, както може да извършва и други функции чрез интеграция с външни приложения, програми и платформи) с изкуствен интелект за записване на часове онлайн. Този опит почива на концепцията, че в модерните условия немедицинското обслужване на пациентите оказва значително влияние върху техните нива на удовлетвореност заедно с качеството на получените медицински грижи.

КупиАбонамент

750×422
750×422

Свързани новини

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

728×90 – bottom