Кампанията “Сърцето говори” ще предоставя информация, изготвена с помощта на лекари и на пациенти със сърдечна недостатъчност.
Boehringer Ingelheim България съвместно с Дружеството на кардиолозите в България стартират информационна кампания “Сърцето говори” за повишаване осведомеността за сърдечната недоста- тъчност (СН). Кампанията има за цел да даде по-ши- рока представа за същността, симптомите и превен- цията на хроничното заболяване, както и да помогне на пациенти с тази диагноза да водят пълноценен живот.
В помощ на пациентите със сърдечна недостатъчност и техните близки е създаден и специален сайт https://www.organs-talk.com/bg, изготвен с помощта на лекари и пациенти.
Повече информация може да намерите на сайта на Дружеството на кардиолозите в България, както и на официалната страница на ДКБ във Фейсбук и на https://www.facebook.com/BoehringerBG.